Lilla Stílusblogja

Szombat délután a design jegyében

A Rómer Late Night Pop Up-on jártunk

2018. április 22. - Lilla Stílusblogja

Talán emlékeztek még, hogy április elején volt egy beharangozó poszt a győri Rómer Late Night Pop Up-ról, amiben Széll Réka, a Plastr Accessory tervezője s egyben a rendezvény egyik szervezője mesélt a következő Pop Up-ról, ami nem csupán egy design vásár, hanem aktív művészeti popkulturális platform, innovatív tervezők által megálmodott ruhákkal, táskákkal, egyéb kiegészítőkkel.

Vártam már a rendezvényt, egyrészt kíváncsi voltam az új kiállítókra, másrészt szerettem volna ismét becserkészni valami szépet a Lapetra Jewelry-től, aminek nagy rajongója vagyok. Most elhívtam a húgomat is, mert amikor megmutattam neki a WAMP-on készült fotókat, kíváncsi lett, hogy mi történik egy ilyen design eseményen - szóval a délelőtti sminkoktatás után rohantunk haza Csabával (párom, lélektrénerem, hasonlóképp megszállott a dolgai iránt, mint én), aztán előkészítettem a fényképezőgépet, hogy dokumentálhassak nektek mindent.


Az alkotók

A Rómer Házban ma 15 tervező állította ki munkáit:

  • Artep
  • Aurora Gemstone Jewelry
  • Awa Clothes
  • DANK Skates
  • Feelinkita
  • Hugi Ceramic Design
  • Lapetra
  • Lilla Sellei Bags / Pocket Trailer
  • Miabaro
  • Misija Design
  • Mr. Carter&Co.
  • Nasha
  • Pleasure is Pretty
  • Plastr Accessory
  • Sixfeet Design


Lapetra - azaz Schmaler Petra - gyönyörű, elegáns ékszereket készít elsősorban bőrből, és ahogy említettem, imádom, amit csinál. Vásároltam egy színpompás, formavilágában picit retro-ra hajazó bőr fülbevalót, amit majd meg is mutatok nektek. Love at first sight (again).

Sellei Lillával egy workshopon találkoztam korábban, amikor bevezetett minket a táskakészítés rejtelmeibe, most pedig legújabb kollekcióját hozta, ami a Tropical nevet viseli.

Nagyon-nagyon tetszett a Hugi Ceramic Design - Kovács Eszter kerámiatervező - munkássága, és én azon lepődtem meg, hogy nem csak kerámia tálakat, bögréket, stb. készít (bár meg kell hagyni, azok is iszonyú kreatívak, az illusztrációkat maga Eszter készíti rájuk), hanem ékszereket is! Természetesen nem hagytam ki, hogy bővítsem gyűjteményem egy igen egyedi gyűrűvel, amit szintén megmutatok nemsokára.

Sikerült néhány szót váltanom az Aurora Gemstone Jewelry tervezőjével, Szilágyi Dorottyával, akit már egészen fiatal kora óta foglalkoztat a kézművesség, és bár "hivatalosan" biotechnológus(!), életében mégis kiemelt szerepe van az ékszerkészítésnek, az alkotásnak.

Mutatom a fotókat a mai eseményről:

1_2.png

2_1.png

Várjuk a következő alkalmat!

Ti jártatok már hasonló rendezvényen? Ha igen, hogy tetszett?

A bejegyzés trackback címe:

https://hellolillavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr8513853930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása