Lilla Stílusblogja

Mit vegyek fel egy bemutatóra?

2018. április 08. - Lilla Stílusblogja

Meglehetősen izgatott vagyok, ugyanis rengeteg bloggal kapcsolatos tevékenység zajlik a háttérben, interjúkat készítek, lehetséges témákat kutatok, szakértőkkel egyeztetek, hogy friss és érdekes posztokkal álljak elő nektek hétről hétre az outfit ötletek mellett. Szeretem egyébként a pörgést, hirtelen felindulásból úgy döntöttem, csütörtökön utazom Budapestre megnézni Dyan új kapszulakollekciójának bemutatóját - nagyon letisztult, nagyon modern cipőket tervez -, amiről lesz is egy összefoglaló, na meg remélhetőleg fotókat is tudok mutatni.

Az első divatbemutató, amin részt vettem, a Marie Claire Fashion Days volt még tavaly, és őszintén szólva óriási fejtörést okozott, mit kellene felvenni egy ilyen alkalomra. Dress code nincs, az internetes keresések sem hoztak megbízható eredményt. Akkor egy fekete miniruha/magassarkú/ezüst statement nyaklánc/ezüst metálos clutch kombó mellett döntöttem. (Utólag kiderült, hogy nem volt okom az aggodalomra, ugyanis egy irtózatosan "színes forgatagba" kerültem: trendkövetők és kitűnni vágyók elegye, páváskodás és giccshalmok minden mennyiségben - de az öltözködés szubjektív dolog, lehet, hogy csak nekem nem jött be a miliő.)

Most úgy gondoltam, hagyom a tűsarkas tipegést, váltsunk picit sportosabbra, úgyhogy "beújítottam" egy Puma sneakerst, és meg kell mondjam, valami fantasztikusan kényelmes, alig várom, hogy felavassam. Színekben nem fogok bővelkedni, egy tengerészkék-fehér csíkos lezser inget választottam a H&M-ből, valamint egy fekete, skinny regular farmert. Ez eddig egyébként nem túl izgalmas, úgyhogy egy statement Bijou Brigitte nyakláncot viselek majd, amit ajándékba kaptam. Természetesen nem maradhat el a fekete bőrdzseki sem. Valahogy így fog kinézni:

fashion_show_ruha.png

Hozzátenném, nem hiszek a "sportosan elegánsban", nálam vagy az egyik, vagy a másik, de együtt semmiképp; a "sportosan elegáns" számomra picit olyan, mint a Loch Ness-i szörny: sokan látni vélték, ám nincs egyértelmű bizonyíték a létezésére. Esetemben már a fenti szett is erőteljesen komfortzóna-feszegetést jelent.

Ti mit vennétek fel egy ilyen eseményre? Írjátok meg bátran!

Ha pedig kedvetek lenne eljönni a Dyan bemutatójára, kattintsatok ide információért.

A bejegyzés trackback címe:

https://hellolillavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr8313817022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása