Lilla Stílusblogja

Karizma és stílus a világot jelentő deszkákon

Interjú Balogh Anna bűvésszel

2018. október 21. - Lilla Stílusblogja

balogh_anna.png

Balogh Anna sokoldalú fiatal művész, aki a műfaji határokat áttörve ötvözi a stand up-ot a bűvészettel. A színpadon igazi energiabomba, és nem fél zavarba ejteni a közönségét. Annával a hivatásáról, a nőiségről beszélgettünk, valamint arról, mennyire fontos a karizma és a stílus a világot jelentő deszkákon.

Hogy lesz valakiből bűvész és stand up-os egyszerre?
Fokozatosan alakult ki, hogy melyik műfaj az igazán nekem való. Ha őszinte akarok lenni, nehezen találtam rá arra a művészeti ágra, amiben kiteljesedhetek. Az előadóművészeti pálya kislánykorom óta érdekelt. Anno a Győri Nemzeti Színháznál kezdtem stúdiósként, majd az egyetemen színháztudományok szakon tanultam, jártam a Katona József Színház ifjúsági programjába, miközben a Momentán Juniorban improvizáltam. Bűvésztrükköket 8 éve kezdtem el tanulni, és amikor a NŐStények stand up csapatunkkal egy évadot a Dumaszínháznál töltöttünk, már trükköket csempésztem a műsoraimba. Akkor olvadt össze nálam a két műfaj, vagyis a stand up comedy és a bűvészet, így rátaláltam arra az előadóművészeti ágra, ami igazán én vagyok. Interaktív, humoros, olykor pikáns esteket készítek, melyek teli van improvizációs lehetőségekkel és bűvésztrükkökkel.

Véleményed szerint milyen a nagybetűs NŐ?
Egy igazi nő kifinomult, nemcsak külsőségekkel és megjelenéssel hódít, hanem olyan női tulajdonságokkal is, mint figyelmesség, kedvesség, gondoskodás. Egy igazi nő intelligens és tanult, aki képes felszabadult lenni, nevetni és megnevettetni másokat. Számomra a humor elengedhetetlen, ha egy nő mindemellett kreatív és magabiztos, akkor bármire képes.

Előadóművészként rendkívül fontos a karizma és a stílus. Mit képviselsz a színpadon? Milyen Balogh Anna?
Ahogy a valóságban, úgy a színpadon is egy közvetlen, humoros nőt képviselek. Ha előadok, fontos, hogy hatalmas energiával legyek jelen, tudjak összpontosítani, és gyorsan reagálni a helyzetekre. Figyelek a közönségre, és velük együtt valósítom meg a műsort, hiszen interaktív bűvésztrükkjeim vannak. Minden pillanatban igyekszem nőies maradni kellő kacérsággal, mellőzve az obszcenitást. Trágár vagy rosszindulatú viccelődésekkel soha nem élek. Van olyan műsorom, amelyben feszegetem a határokat, de csak bájosan és indokoltan. A legfontosabb célom, hogy minden néző jól érezze magát, azért lépek fel, hogy szórakoztassam és megnevettessem az embereket, kevés dolgot tudok elképzelni, ami ennél csodálatosabb.

Hogyan választod ki a fellépőruháidat? Milyen szempontokat veszel figyelembe?
Szeretem, ha egy ruha elegáns és nőies. A divattal gyakran nem értek egyet, például az érthetetlen nekem, hogy csinos, fiatal lányok, miért viselnek „oversize” darabokat. Én olyan ruhákat választok, amik nekem tetszenek és jól állnak, persze előadóművészként az is fontos, hogy egyedi darabokat találjak, de egy ruha semmit nem ér a viselője nélkül.

Mióta modellkedsz? Mit szeretsz benne nagyon, és mit a legkevésbé?
Tizennyolc éves koromban kezdtem el modell munkákat vállalni, aztán az egyetem alatt is sokat dolgoztam modellként. A szép képek mindig is lenyűgöztek, és ha a részese lehetek a megvalósításnak, az különleges élmény. Az előadóművészet mellett nagyon sokat jelent a modell tapasztalat, hiszen a műsorokhoz elengedhetetlenek a plakátok és a különböző szóróanyagok. Anno élveztem, hogy szép estélyi vagy menyasszonyi ruhákat viselhettem, és szerettem együtt dolgozni különböző stábokkal, fotósokkal, sminkesekkel, fodrászokkal. Sok jó alkotói kapcsolatom lett, és barátságok is kialakultak az évek során. Ebben a szakmában a csapatmunkát és az új emberek megismerését szeretem a legjobban. Azt kevésbé szeretem, hogy teljes mértékben a külsőségekre épít, és a legtöbb emberben nem tudatosul, hogy egy pillanatnyi beállítás a gondosan retusált fotón nem fedi a valóságot. Mindannyian vágyunk a tökéletességre, de tudnunk kell, hogy a profi modell képek csupán illúziók.

Van kedvenc hazai terveződ?
A kedvenc tervezőm Vincze Bor Viktória. Ő a Viwine márka megálmodója, tulajdonosa. Viki egy csodálatos hölgy , és én képtelen vagyok elválasztani a márkát a mögötte álló embertől, így lehet, hogy elfogult vagyok, de az tény, hogy Viki kreatív, szorgalmas és egyedülálló tervező, aki a terveken túl a ruha kivitelezését is képes megvalósítani. Szoros alkotói kapcsolatban vagyunk, ami remélem még sok eredményt fog hozni. Büszkén és boldogan viselem Viki ruháit a fotózásokon, az előadásaimon és még a hétköznapjaimon is.

Van olyan bevált szépségpraktikád, amit megosztanál az olvasókkal?
Elengedhetetlennek tartom a megfelelő mennyiségű és minőségű alvást. Tudom, hogy a legtöbb ember nem engedi meg magának, hogy 9-10 órát aludjon, de a szépség megőrzéséhez ez alapfeltétel, ami biológiailag is bizonyított. Az alvás mellett nagyon fontosnak tartom, hogy naponta 2-3 liter kútvizet vagy csapvizet igyak, noha ezt nem mindig sikerül betartanom, de törekszem rá. Mindemellett szeretek szaunázni, úszni és jógázni, amik szintén fontosak a szépség és a testi-lelki egyensúly megőrzéséhez. Akkor szép igazán egy nő, ha elégedett, boldog és mosolyog. A legfontosabb a mosoly. Én imádok mosolyogni.

Hol találkozhatunk veled legközelebb?
A hivatalos Facebook oldalamon mindig megosztom az aktuális eseményeket, és a nyilvános programokra nagy örömmel várom az érdeklődőket. Jelenleg egy humorista fiúval, Porkoláb Tamással készülök közös előadásra, amely „A bűvész és a vicces fiú esete” címmel kerül bemutatásra november 18.-án a szülőfalumban, Ravazdon. Már nagyon izgatott vagyok, hogy fogadják az otthoniak ezt a műsort, szóval maradjatok velem!

A bejegyzés trackback címe:

https://hellolillavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr8214312793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása