Lilla Stílusblogja

Te használsz "zöld" kozmetikumokat?

Bio sminktermékeket teszteltem

2018. április 26. - Lilla Stílusblogja

Nemrégiben elkezdtek érdekelni a bio sminkek, ugyanis allergiás lettem valamelyik általam használt kozmetikumra - a bűnöst egyelőre keresem, a bőrgyógyász pedig azt javasolta, próbálkozzak vegyszermentes termékekkel. Mit ad isten, egyik nap elkezdett követni Instagramon a BoHo Green Make-Up nevű kozmetikai márka, akik kifejezetten "zöld" sminktermékeket értékesítenek. Utánanéztem a cégnek, úgy definiálják magukat, mint akik "forradalmian zöld dekorkozmetikumokat" állítanak elő, és "professzionális formulával", valamint "bio-vegán összetevőkkel" dolgoznak. Termékeik ráadásul bio és állatkísérlet mentesek. Próbáljuk hát ki! - gondoltam, és megrendeltem egy folyékony alapozót, valamint egy kompakt púdert, hátha tényleg valamelyik kencémben található anyaggal nincs jóban a bőröm, nézzük meg, mit tudnak ezek a "zöld" sminkek. Korábban soha nem használtam még ilyesmit.


Termékteszt

Mivel elég világos a bőröm, a választásom a Beige Diaphne FFG 01 folyékony alapozóra (30 ml – ár: 4175 Ft) és a Beige Clair FCO 02 kompakt púderre (4,5 g – ár: 2890 Ft) esett. Az árat korrektnek találtam, láttunk azért ennél drágább mainstream kozmetikumokat, és ha csak fele annyira jók a termékek, mint ahogy állították (elvégre minden  szentnek maga felé hajlik a keze), már megérte.

A termékek csomagolása egyszerű és öko: újrahasznosított anyagból készülnek, így könnyedén a szelektív hulladékgyűjtőbe dobhatjuk őket.

dsc_0282.JPG

A BoHo Green Make-Up két termékét teszteltem


A folyékony alapozó illata enyhén édeskés; az árnyalattól picit tartottam, mert bár a legvilágosabbat rendeltem meg, felbontás után narancssárgának tűnt a krém, ám a használat során, amikor az alapozó bázisra vékony rétegben vittem fel, már nem volt jellemző ez a kirívó szín. Maga a textúra lágy, felvitelnél viszont érdemes vigyázni, megfelelően el kell dolgozni, mert meglehetősen tömörré válik. (Érett bőrön ugyan nem próbáltam, de sminkoktatáson azt tanultuk, a "nehezebb" anyagok megülnek a ráncokban, így kíváncsi lennék, érett bőr sminkelésére mennyire alkalmas a termék.) A fedéssel abszolút meg vagyok elégedve, gyönyörű egyenletes bőrt lehet varázsolni vele.

dsc_0285.JPG

A folyékony alapozó kifejezetten jó fedést biztosít


A smink tartósságáról gondoskodni kell, ehhez pedig az alapozó fixálása szükséges. A megrendelt kompakt púder finom szemcsés, a kiszerelés viszont kicsi, így a púderecsettel kreatívan kell bánni, hogy hozzájussunk az anyaghoz.

dsc_0284.JPG

A kompakt púder kiszerelésével kissé meggyűlt a bajom


A folyékony alapozó és a kompakt púder kombinációval szép eredményt tudtam elérni, nálam legalábbis tartósnak bizonyultak, olyannyira, hogy már második hete használom őket a reggeli sminkrutin részeként. Előfordul persze, hogy T-vonalban kifénylik a bőröm néhány óra után, de jóval ritkábban, és ha óvatosan felitatom, vagy rámegyek púderrel, teljesen rendben van.

Összességében nagyon elégedett vagyok a termékekkel, jól fednek és tartósak, az allergiás reakcióim pedig csillapodtak (talán tényleg az előző alapozómmal volt probléma).

Ti használtok bio kozmetikumokat? Milyen tapasztalataitok vannak?

A bejegyzés trackback címe:

https://hellolillavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr3013870380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása